close
包包 Meli Melo Manaos Fluo Thela | Francescas 項鏈(類似款 Here)|Madewell 蕾絲上衣(類似款 Here & Here & Here)|
Topshop白色涼鞋 (類似款 Here & Here) |White白色牛仔短褲(類似款 Here)|  ASOS 白色鏡面反光墨鏡

好開心這篇穿搭又被美國Teen Vogue編輯選為今日穿搭喔
點這看Leah在Teen Vogue的發文(別忘了ㄧ樣要幫我多多分享文章出去跟按文章右上角的藍色愛心 給我鼓勵喔♥)

好幾個月前就買了這件Madewell超可愛蕾絲氣質上衣...上週紐約熱的讓人受不了,終於可以拿出來大穿特穿拉!我決定來個全身穿白搭配,既休閒卻又不失優雅。在這種天氣,我個人喜歡乾淨清爽的打扮!鞋子搭配上最近新買的Topshop涼鞋,再搭上我的Meli Melo桃紅包包...是不是整個人都夏天了起來?這個搭配很適合去血拼時穿..或是就算走走閒晃都很不錯呵呵!順道ㄧ提,這顆Thela包包也太經濟實惠了吧? 空間大又可愛...真的是ㄧ點都不後悔敗了這個包阿♥ 

{英文版}
I got this super cute Madewell white lace top months ago. I was so thrilled to pull it out from my closet last week to wear in the schorching NYC heat. I opted for an all-white ensemble for a casual yet elegant look. I love feeling fresh and clean in this sweltering weather. By simply adding a pair of #Topshop sandals and a pop of fluorescent hot pink, my summer look is complete!! It is a perfect outfit for shopping with your girls or just hanging out and about in the city. Oh and did I mention this Thela bag is the perfect bag to bring while shopping? It's so cute and spacious- I am totally in love with it!! Enjoy your Sunday loves. :)

繼續看更多穿搭照片
祝大家都有個美好的ㄧ周喔:)
 祝大家都有個美好的ㄧ天!!! 

Love y'all♥ 
別錯過Leah的紐約時尚生活日誌和最新歐美時尚情報

還沒發摟我的妞快來跟我玩耍吧

直接點來發摟Leah♥ FACEBOOK  ★INSTAGRAM  ★BLOGLOVIN 

Lipstick Catwalk

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    LeahNYC 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()