close

我真的超愛甜點的!最近特別愛上法式烤布蕾(? 不太確定哈)
I can't live without dessert!!!
I am deeply in love w/ creme brulee recently...yummmm♥

超開心的偷偷告訴大家我很"不要臉"的跑去申請了個臉書專頁(haha!!!)
哎優~只是覺得每天要寫文章不可能 就希望可以每天update臉書跟大家分享大小事囉 ;)
拜託幫我按個"讚"呦~希望可以在那看到大家囉。

幫朋友家的小鬼們包裝禮物...超好玩的(米國人真的也太重視聖誕節的交換禮物了吧?!)
Wrapping gifts for the lil ones..mad fun!!!

My new Vince Camuto sunglasses ♥

Knicks V.S. Nets tix

"熱狗+啤酒"是球賽必備阿!!!
Hotdog and beer is a must-have for a basketball game!!!


我從來就不是籃球迷..但我在這的朋友都超超超超迷的
所以呢..我終於買了票當跟屁蟲一起去看Knicks & Nets的熱身賽(((好險因為是pre-season票好便宜哈哈
但其實現場看真的超有feel超刺激的...下次還會想再看 :D
I was never a big fan of basketball or NBA..but all my friends here are crazyyyy about it!!
I went to the Knicks & Nets pre-season game because I didn't want to spend too much on tickets haha!
But it turned out to be a great experience because I can feel the intenseness in the stadium.

(that's Kobe Byran on the TV hahaha!!!!!)
嗯哼..我想美國人holiday season最棒的禮物就是NBA的重新開打拉!
我聖誕節當天竟然跟朋友窩在家看湖人和公牛隊的比賽~哈哈哈
是說美國聖誕節真的一點都不浪漫..大家都跟家人過~不像在台灣就浪漫的跟男友吃頓聖誕大餐然後來個瘋狂聖誕派對
(((大部份的餐廳都還關門咧...連賣當當都不例外 ughhh
Ok!!! I guess the best gift for Americans is the return of the NBA.
I watched the Lakers & Bulls game on the 25th- Xmas day (how romantic hahaa!!!)
I just realized Xmas here is totally not for couples..I miss being romantic and partying like crazy on Xmas in Taiwan tho!

聖誕節前夕我也去Radio City Hall看了一年一次的聖誕特別秀
很棒耶~大家有機會要看喔((((只是票不便宜就是了 哼!)
I went to Radio City Hall for pre-Christmas show.
It was sooooooo good!! Check it out sometimes if you can =)))
(The tix price is not too decent tho)

my Versace for H&M bag♥

阿~第三集相片日誌..希望大家還喜歡
哈哈也麻煩到我的Sugar Cookie by Leah給我個讚喔
Hopefully you guys like my photo diary.
Don't forget to "like me!" on Facebook!!

呼~不敢相信2011年就要過了..剩三天就要跨年了耶!
大家一起來partyyyyy吧~祝大家都有個美好的2012年。
Can't believe New Year's is just three days around the corner.
Let's party like crazy!!!
Wish you all have a fantastic 2012.

Seee you soooon~smooooch♥

xo
Leah
arrow
arrow
    全站熱搜

    LeahNYC 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()